publicitate

joi, 3 ianuarie 2013

Auto mania: Filmari Din Trafic

Auto mania: Filmari Din Trafic: Clip 10.08.2012 Primul clip din trafic 08.08.2012 03.01.2013

duminică, 4 noiembrie 2012

Masini electrice pentru Romania

Opel Ampera 
Veşti bune pentru cei mai „green" dintre noi. Noul Ampera, cel mai bine vândut automobil electric de pasageri din Europa, cu o cotă de peste 20 la sută din segmentul european, conform cifrelor de vânzări din luna mai 2012, ne aşteaptă începând de acum la DiBas, Rădăcini Motors şi Union Motors Car Sales. Cei trei dealeri Opel asigură şi operaţiunile service de specialitate pentru modelul electric Ampera.
Una dintre cele mai importante particularităţi ale "Maşinii Anului 2012" este aceea că bateria poate fi reîncărcată în aproximativ 4 ore la o tensiune de 230 V conectând sistemul de încărcare integrat la o priză electrică menajeră standard.
Opel Ampera este primul autovehicul electric care se poate deplasa oriunde, oricând. O baterie litiu-ion de 16 kWh alimentează motorul electric de 111 kW/150 CP. În funcţie de stilul de conducere şi de condiţiile de drum, autovehiculul poate parcurge o distanţă cuprinsă între 40 şi 80 km fără a produce emisii poluante, funcţionând numai pe baza energiei furnizate de baterie. Sistemul de propulsie electrică Voltec al Ampera generează un cuplu instant de 370 Nm, ce propulsează autovehiculul de la zero la 100 km/h în aproximativ 9 secunde şi asigură o viteză maximă de 161 km/h.
Performanţele sale au fost confirmate la Raliul Internaţional Monte Carlo pentru automobile electrice şi propulsie alternativă unde patru Opel Ampera s-au clasat între primele 10 vehicule, în condiţiile în care au participat în jur de 130 de maşini de la 30 de producători.
În modul autonomie extinsă, care se activeaza ori de câte ori bateria a atins starea minimă de încărcare, puterea este furnizată de un generator acţionat de un motor pe benzină de 1,4 litri 63 kW/86 CP. Autonomia extinsă permite o distanţă de conducere totală de peste 500 de kilometri fără realimentare.
"Maşina Verde a Anului 2011" aduce utilizatorului şi condiţii de exploatare atractive şi comode: intervale de revizie de 30.000 de kilometri sau un an de zile şi garanţia Opel de 8 ani sau 160.000 kilometri pentru baterie şi sistemul electric de propulsie potrivit Topgear.ro.
Valoarea primei revizii pentru Ampera este estimată la aproximativ 40 euro, în timp ce costurile cumulate ale reviziilor pentru primii 5 ani sau 150.000 km se ridică la maximum 600 euro.  
RENAULT Fluence ZE 95 CP
Are un preţ de 26.400 de euro cu TVA şi subvenţia de 5.000 euro inclusă (echivalentul motorizării diesel). Preţul este fără baterie, aceasta va fi plătită lunar timp de trei ani (79 euro/lună cu TVA). Maşina atinge o viteză maximă de 135 km/h şi are o autonomie de 185 de km. Bateria este amplasată în portbagaj.
Modelul electric Fluence ZE (1.453 kg) are o transmisie directă cu reductor care îi permite să accelereze foarte bine, atingând 100 km/h în 7 secunde.
În maşină nu se aude absolut nimic, doar dacă accelerăm puternic apare un şuierat plăcut, care dispare o dată ce am rămas la o viteză constantă. Spre deosebire de maşinile cu motorizări pe combustibil, cele electrice intră imediat în frâna de motor dacă ridicăm piciorul de pe acceleraţie.
Renault vrea să adauge zgomote maşinilor electrice, pentru că acestea nu se aud, punând în pericol pietonii.    
Citroën C-ZERO
Despre Citroen C-ZERO se poate spune că e fratele aproape geamăn al japonezului Mitsubishi i-Miev, fiind diferenţiat de acesta prin foarte puţine detalii - principalele fiind sigla şi denumirea. Are deja mai mult de un an de când a fost lansat pe piaţa europeană în mod oficial, deci se numără printre pionierii noii ere a maşinilor electrice.
În afara designului şi a lăţimii foarte mici, de numai 1,47 metri, Citroen C-ZERO nu surprinde prin nimic, arătând pur şi simplu ca o maşinuţă de oraş. Un ochi mai atent va observa, însă că roţile faţă sunt mai subţiri, ampatamentul foarte mare raportat la lungime, iar habitaclul curios de mult avansat.
Explicaţia acestor lucruri stă în faptul că vorbim de o maşină concepută de la început pentru a primi propulsie strict electrică, acest lucru influenţând în mod direct arhitectura şi construcţia sa. Însă nu într-un mod care să transforme C-ZERO într-o ciudăţenie SF.    
Renault Kangoo, autoutilitara electrică
18.600 euro cu TVA şi subvenţia de 5.000 euro inclusă; taxa lunară pentru baterie este de 72 euro cu TVA şi trebuie plătită timp de patru ani.
Renault Kangoo ZE dispune de un motor electric de 60 cai putere, ce dezvoltă un cuplu maxim de 226 Newton-metru (Nm).
Modelul este alimentat de o baterie litiu-ion cu o capacitate de 25 kWh. Maşina are o viteză maximă de 130 km/h şi poate parcurge circa 160 km cu bateria complet încărcată.
Spaţiul de încărcare are un volum de 3,5 metri cubi, iar greutatea încărcăturii suportată este de maximum 650 kilograme.
Kangoo Express Z.E. are 4.213 mm lungime, 1.829 mm lăţime, 1.818 mm înălţime (la gol), un ampatament de 2.697 mm şi o gardă la sol de 186 mm/ 143 mm (gol/ încărcat).
Maşina dispune de ABS, computer de bord, închidere centralizată cu telecomandă, airbag pentru şofer, computer de bord, oglinzi reglabile electric, servodirectie electrică şi volan reglabil pe înălţime. sursa: http://www.romanialibera.ro/tehnologie/auto/masini-electrice-disponibile-in-romania-270642.html

joi, 2 august 2012

Ford Focus 1.0 EcoBoost tuning



Motorul 1.0 EcoBoost al lui Ford Focus a atras atenţia celor de la Superchips, care au lansat un nou soft pentru unitatea ECU. Costă 580 euro şi îţi aduce 147 CP şi 227 Nm.




Ford Focus 1.0 EcoBoost, cea mai mică motorizare oferită vreodată de Ford, a primit primul său pachet de tuning. Vorbim de un nou soft pentru unitatea ECU, realizat de englezii de la Superchips. Acesta duce motorul 1.0 de 125 CP şi 169 Nm la 147 CP şi 227 Nm fără nicio intervenţie mecanică şi fără schimbări asupra emisiilor de CO2 şi a consumului de carburant. În raport cu datele furnizate de fabrică, cei de la Superchips au descoperit că motorul 1.0 EcoBoost dezvoltă 127 CP în standard, deci pachetul lor aduce 20 CP şi 27 Nm în plus (în comparaţie cu cuplul maxim atins în regim de overboost).




Apariţia acestui pachet nu face decât să anticipeze viitoarele kit-uri de modificări mai serioase pentru 1.0 EcoBoost, care s-ar putea apropia destul de mult de linia care îl va obliga pe şofer să aleagă între performanţe şi fiabilitate. Până la apariţia versiunii de 180 CP a motorului 1.0 EcoBoost, care nu a fost confirmată oficial, vorbim de cel mai puternic 1.0 EcoBoost din lume. Ne aşteptăm ca alţi tuneri europeni să dezvolte pachetele lor pentru 1.0 EcoBoost, clienţii urmând să aibă mai multe opţiuni pe masă până la jumătatea anului viitor, pe lângă tunerii locali.




Motorul 1.0 EcoBoost din gama Ford este disponibil în gamele Focus, B-Max şi C-Max. Unitatea este produsă la fabricile din Koln şi Craiova, cea din urmă echipând doar versiunile EcoBoost ale lui B-Max. Unitatea 1.0 EcoBoost este şi marele câştigător al Engine of The Year 2012, obţinând prima poziţie la categoriile "Cel mai bun motor mai mic de un litru" şi "Cel mai bun motor nou".

Hraneste Pestisorii cu un click